Obserwatorzy

piątek, 1 listopada 2013

Mój debiut !

Inspiracje do założenia bloga stała się moja serdeczna przyjaciółka która również ma bloga . :)
Ponieważ interesuje się światem mody  i oczywiście kosmetykami . Lubie sama dla siebie robić rzetelne recenzje na temat kosmetyku. :) Jeśli umiem zrobić ją dla siebie to mogę również dla was prawda ? :)  Bardzo chce już zacząć pisać recenzje ponieważ mam kilkadziesiąt  kosmetyków które czekają na napisanie opinii o nich . Mam nadzieje że się wam spodoba :) Dziś udzielę swej opinii na temat  "Pharmaceris F , Delikatny fluid intensywnie kryjący SPF 20 "Szukając dla siebie odpowiedniego podkładu skusiłam się na ten fluid . Kupiłam go za 39 zł .

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 (06.11.2009) 


 Trzy odcienie
 Ivory-Kość słoniowa
Sand-Piaskowy
Bronze- Brązowy

 Ani nie jest on specjalnie delikatny, ani nie kryje tak bardzo intensywnie a o długotwałym efekcie nie ma w moim przypadku mowy. 
Kolor 02 Sand był na prawdę odpowiednim kolorem :) 

Ogólnie początkowo, tuż po nałożeniu i niedługi czas później wygląda całkiem ładnie, skóra wydaje się gładka i zdrowa ale po upływie 3 - 4 godzin po tym efekcie nie mam już śladu. Być może u osób ze skórą normalną, bez problemu przetłuszczania strefy T będzie bardziej odpowiedni i trwały ? 
Ja mam cere normalna z tendencją do przetłuszczania w strefie "T" oraz zmianami trądzikowymi . No cóż taka moja uroda .Mimo iz nakładałam podkład pędzlem do podkładu w moim przypadku Inglot a przy drugiej aplikacji palcami i gąbeczką robił niesamowite smugi oraz efekt maski . Ma cieżką , oleista konsystencje co totalnie mi nie odpowiada . Mimo wszystko warto wypróbować ponieważ ile twarzy tyle reakcji , każdy ma inne odczucia , ja spewnościa nie kupie go ponownie :) 

Dawajcie komentarze oraz Obserwujcie z pewnością się odwdzięczę  <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz